Sale
 T-shirt 100% merino Ice Cream
T-shirt 100% merino Ice Cream
109,00 zł 93,00 zł
Bidon - tritanowy niekapek 220ml Elephant
Bidon - tritanowy niekapek 220ml Elephant
59,00 zł 53,00 zł
szt.
Pikowana kurtka przejściowa Thermo Purple Moon
Pikowana kurtka przejściowa Thermo Purple Moon
269,00 zł 189,00 zł
Kominiarka z pomponami Fudge
Kominiarka z pomponami Fudge
169,00 zł 119,00 zł
Bluzka merino z jedwabiem Winter Moss
Bluzka merino z jedwabiem Winter Moss
129,00 zł 109,00 zł
Zestaw przejściowy Thermo ocieplany Blue Nights
Zestaw przejściowy Thermo ocieplany Blue Nights
269,00 zł 179,00 zł
Zestaw przejściowy Thermo ocieplany Tarmac
Zestaw przejściowy Thermo ocieplany Tarmac
269,00 zł 179,00 zł
Body merino z jedwabiem z krótkim rękawem Beige
Body merino z jedwabiem z krótkim rękawem Beige
129,00 zł 109,00 zł
Zestaw przeciwdeszczowy Chinois Green
Zestaw przeciwdeszczowy Chinois Green
219,00 zł 155,00 zł
Pajacyk ze stópkami merino z jedwabiem Beige
Pajacyk ze stópkami merino z jedwabiem Beige
169,00 zł 139,00 zł
Body merino z jedwabiem Beige
Body merino z jedwabiem Beige
129,00 zł 109,00 zł
Body merino z jedwabiem Marine
Body merino z jedwabiem Marine
129,00 zł 109,00 zł
Sukienka merino z jedwabiem Copper
Sukienka merino z jedwabiem Copper
159,00 zł 119,00 zł
Pikowana kurtka przejściowa Thermo Dark Blush
Pikowana kurtka przejściowa Thermo Dark Blush
269,00 zł 189,00 zł
Ażurowe body merino z jedwabiem White Natur
Ażurowe body merino z jedwabiem White Natur
129,00 zł 109,00 zł

Regulamin

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.wooly.pl jest Anna Pytkowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą WOOLY Anna Pytkowska w Warszawie, kod pocztowy 04-359 przy ulicy Kobielskiej 23 m. 235, zwany dalej „WOOLY” zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej NIP: 1251532901 Regon: 389429316,

1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów: 
- poprzez pocztę elektroniczną na adres: wooly@wooly.pl,

-telefonicznie na nr telefonu: +48609227855,
- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego WOOLY

2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

2.2. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które WOOLY przetwarza na zasadach wskazanych w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie internetowej www.wooly.pl

 


3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.wooly.pl

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje.


4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru w danym rozmiarze, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.

4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony. W przypadku dostępności usługi założenia własnego konta, po wybraniu opcji „Zamawiam”, jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany, następuje przeniesienie do panelu logowania / zakładania konta, w przeciwnym wypadku bezpośrednio do strony opisanej w 4.5.

4.3. W panelu logowania / zakładania konta należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4. Po założeniu konta / zalogowaniu, Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta, takich jak: historia zamówień; możliwość sprawdzenia na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie; zapamiętanie adresów wysyłek; możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

4.5. Po wybraniu opcji „Zamawiam" po założeniu konta/zalogowaniu do konta (w przypadku dostępności), Klient zostaje przekierowany do strony, na której należy wprowadzić wszelkie potrzebne dane, co umożliwi wybór sposobu dostawy i umożliwi wybrać sposób płatności.

4.6. Klient ma możliwość wybrania jednego z aktualnie dostępnych sposobów płatności w części – Sposób płatności – płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.7. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.

4.8. Jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

4.10. W przypadku nieotrzymania zapłaty online przez WOOLY, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane.

4.11. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.

4.12. Po złożeniu zamówienia, na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.13. WOOLY może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta numer telefon do kontaktu, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub we wszelkich innych kwestiach związanych z zamówieniem.

 

 

5. Ceny

5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i WOOLY. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez WOOLY zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4. WOOLY zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 


6. Dostępność zamówionych towarów

6.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

6.2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.

6.3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie dostępnych rozmiarów. Tym samym WOOLY nie jest odpowiedzialny za niewłaściwe dobranie rozmiaru oraz koloru przez Klienta.

 


7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. W szczególnie uzasadnionych przypadkach WOOLY może odmówić zawarcia umowy sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.

 

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

8.2. W przypadku dostępności sposobu płatności „za pobraniem” zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego WOOLY.

8.3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres, to czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia.

8.4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży. akcji specjalnych lub czynników niezależnych od WOOLY.

8.5. UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z aktualnie dostępnych płatności online realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.

8.6. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez WOOLY firma kurierska.

 

 

9. Formy płatności za zamówienie

9.1. W przypadku dostępności „Za pobraniem”: opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu
na wskazany adres.

9.2. Przelew: dostępne są wyłącznie przelewy online dokonane przy użyciu wybranej
przez Klienta metody płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest
Blue Media S.A.. Po dokonaniu wyboru Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany
na stronę wybranego przez siebie operatora płatności. Operacja płatnicza dokonywana
jest pomiędzy Klientem, a wybranym operatorem płatności.

9.3. Karta płatnicza: w przypadku, gdy Klient jest posiadaczem karty umożliwiającej
dokonywanie płatności w Internecie (o tym, czy dana karta spełnia ten warunek należy
upewnić się w banku, który ją wydał), płatność odbywa się za pośrednictwem Blue Media
S.A. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy Klientem a operatorem posiadanej
przez Klienta karty. Akceptowane karty płatnicze to Visa, Visa Electron, Mastercard,
MasterCard Electronic, Maestro”


10. Umowa sprzedaży


10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.wooly.pl nie stanowią
oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi,
że WOOLY może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
zwłaszcza w celu ochrony swoich dóbr.

10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.


11. Wykonanie umowy – termin


W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy WOOLY zobowiązuje się
do przekazania towaru Klientowi do odbioru w terminie do 3 dni roboczych od
poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku braku towaru lub niemożliwości
zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, WOOLY niezwłocznie skontaktuje się z
Klientem - poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie - proponując możliwe w danej
sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.


12. Koszt dostawy

12.1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.

12.2. Koszt dostawy obliczany jest po wskazaniu przez Klienta adresu dostawy w Koszyku.


13. Odstąpienie od umowy

13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek
przyczyny (tzw. zwrot towaru).

13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient
wszedł w posiadanie towaru lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana
przez Klienta weszła w posiadanie towaru.

13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa WOOLY jednoznaczne
oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: wooly@wooly.pl,
- przez wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na
stronie sklepu internetowego w zakładce „Zwroty” – przy czym nie jest to forma
obowiązkowa,

Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są
równorzędne pod względem skuteczności. WOOLY zaleca jedynie korzystanie z
formularza online dostępnego w panelu Klienta wyłącznie ze względu na łatwość i
szybkość złożenia oświadczenia.

13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient
wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia
przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 13.2. powyżej.

13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, WOOLY zwraca Klientowi otrzymane
płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym WOOLY została poinformowana o
decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 13.7. poniżej. WOOLY nie ma obowiązku zwrócić Konsumentowi dodatkowych kosztów związanych z przesyłką zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

13.6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, gdzie Klient dokonał zakupu z
wykorzystaniem oferty bezpłatnej wysyłki przy zakupie towarów powyżej kwoty
wskazanej w ofercie (dalej „Kwoty”), WOOLY dokona potrącenia kosztów wysyłki w
przypadku, gdy wartość towarów nieobjętych odstąpieniem od umowy będzie niższa od
kwoty. Przykład: Klient zamawia 4 towary o łącznej wartości 215 zł, jednocześnie
korzystając z oferty darmowej wysyłki na zakupy powyżej 200 zł. Klient decyduje się na
zwrot jednego z towarów o wartości 50 zł. Tym samym wartość pozostawionych towarów
spadła do 165 złotych. W takim przypadku zwrot 50 zł zostanie pomniejszony o koszty
wysyłki pierwotnego zamówienia do Klienta.

13.6. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny.

13.7. WOOLY może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i
sprawdzenia zwracanej rzeczy.

13.8. Klientowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy:

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie
prawa odstąpienia od umowy;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

13.9. Rzeczy należy odesłać na adres: WOOLY, ul. Kobielska 23 m.235, 04-359 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował WOOLY o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

13.10. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.

13.11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, w szczególności w przypadku rozciągnięcia ubrań w wyniku zamówienia zbyt małego rozmiaru, lub zniszczenia akcesoriów.

 

14. Reklamacje

14.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów WOOLY ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.woolu.pl może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży, jeżeli wada rzeczy (w tym niezgodność towaru z umową) zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.

14.3. W przypadku reklamacji, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia, a następnie odesłać towar wraz z informacją dot. Przyczyny reklamacji na adres: WOOLY Kobielska 23 m. 235 04-359 Warszawa. Koszt wysyłki ponosi Klient.

14.4. WOOLY rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.

14.5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot należności za towar.

14.6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem WOOLY, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.

 

 

15. Wystawienie faktury

15.1. W przypadku żądania wystawienia faktury, Klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych niezwłocznie po dokonaniu zakupu, poprzez przesłanie danych na adres mailowy wooly@wooly.pl. W temacie maila należy wpisać „Faktura”.

15.2. WOOLY nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.

 

16. Przetwarzanie danych osobowych

16.1 W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość, WOOLY przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności w ramach strony www.wooly.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl