
Zwroty
Zwroty
Wymagania:
1. Koszt wysyłki zwracanych produktów ponosi Kupujący.
2. Towar musi być nowy, nie nosić śladów użytkowania, musi mieć przyczepione wszystkie oryginalne metki, jest to podstawa do zatwierdzenia zwrotu.
3. Towar musi być odpowiednio zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
4. Sprzedawca rozpatrzy zwrot w ciągu 14 dni roboczych.
5. Zwrot zostanie rozpatrzony jak najszybciej, ustatwowo mamy na to 14 dni. Termin 14 dni liczony jest od dnia dostarczenia na nasz adres.
6. Dzień nadania jest dniem zwrotu towaru.
7. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Uwaga:
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, gdzie dokonano zakupu z wykorzystaniem oferty bezpłatnej wysyłki przy zakupie towarów powyżej kwoty wskazanej w ofercie, WOOLY dokona potrącenia kosztów wysyłki w przypadku, gdy wartość towarów nieobjętych odstąpieniem od umowy będzie niższa od danej kwoty.
Przykład:
Klient zamawia 4 towary o łącznej wartości 415 zł, jednocześnie korzystając z oferty darmowej wysyłki na zakupy powyżej 399 zł. Klient decyduje się na zwrot jednego z towarów o wartości 50 zł. Tym samym wartość pozostawionych towarów spadła do 365 złotych. W takim przypadku zwrot 50 zł zostanie pomniejszony o koszty
wysyłki pierwotnego zamówienia do Klienta.
Jak dokonać zwrotu?
Krok 1
Wyślij maila na adres wooly@wooly.pl lub pobierz formularz zwrotu, uzupełnij go i dołącz go do zwracanych produktów.
Krok 2
Spakuj rzeczy i wraz z wypełnionym formularzem wyślij na adres:
WOOLY ul.Truskawkowa 3, 05-092 Kiełpin
Badz do paczkomatu InPost KPX01M
Telefon kontaktowy dla kuriera: 735 959 478